Galleri

Herunder kan du se billeder fra Solvangs forskellige begivenheder. God fornøjelse!

Generalforsamling 2018

Sidste fælles arbejdsdag 2017

Efterårsmøde 2017

Sensommerudflugt for Solvangs frivillige 2017

Loppemarkedet 2017

Efterårsmøde 2016

Sommerudflugten 2016

Loppemarkedet 2016

Sommerfesten 2016

Fælles arbejdsdag

Frilandsmuseet - Solvangs frivillige på tur 2015
Solvangs frivillige havde en dejlig solskinsdag på frilandsmuseet i Lyngby lørdag d. 26. sept. 2015. Tak for indsatsen gennem året, også til alle jer der ikke kunne deltage i turen. Vinderen af opgavequizen blev Jørgen 032 med 13 rigtige ud af 14. Trøstepræmien gik til Nellie 054, der lige er startet 2. klasse. Hun havde 7 ud af 14 rigtige + bonuspoint for rebus og labyrint.

Loppemarked i Solvang 2015

Mange glade loppeister var mødt frem og gjorde gode loppefund. Vejret holdt endnu engang. Der var musik og glæde.

Film om Solvang 2015

Kanal Roskilde var i Solvang Hf for at optage en film om Solvang. Det var en god dag med godt vejr, og flere medlemmer viste deres haver frem. Udvalget "Visit Solvang" fortalte om haveforeningen.

Sommerfesten 2015

Sommervejret var med os igen i år. Flot solskin og glade medlemmer med gæster til festen, hvor der igen blev danset med højt humør til musik fra Hf Granly Band.

Visit Solvang fremvisning 2015

Der var 28 besøgende fra Stenstrup d. 22. maj 2015. De var glade og tilfredse efter 2 timer med foredrag om Solvang og fremvisning i foreningen samt i enkelte haver.

Standerhejsning 2015

Der var mange glade medlemmer af Solvang der trodsede regnen, og kom for at fejre åbning af havesæson 2015, med grill, kaffe og kage.

Efterårsmøde 2014

Se mere info på hjemmesiden under Aktiviteter > Efterårsmødet.

Sommerfesten 2014

Mange glade Solvangmedlemmer og gæster, var med til at gøre festen til en succes, og der blev spillet op til dans ved orkester fra HF Granly.

Standerhejsning 2014

Der blev hygget ved standerhejsningen i det gode forårsvejr 30. marts 2014. Solvang-flaget blev hejst.

Loppemarked 2013

Invielse af foreningshus 2013

Grillen blev tændt op ved en hyggelig invielse af det nye foreningshus, med glad stemning trods lidt regn d. 18. august 2013.

Nyt foreningshus 2012

Kontorpavillonen er ankommet og løftes på plads på fundamentet d.13 december 2012